Marknadsföring

När det kommer till att marknadsföra sitt företag är det viktigt att vara konstant synlig och ha ett kvalitativt innehåll, denna kombination är ofta nyckeln till framgång. Svenska Mässan har därför noggrant utsett de bästa partners för att få kvalitet och hög synlighet inför MyDOG 2019. Nedan följer annonsmetoder för att nå ut till kunder och målgrupper och på så sätt ge ert företag så bra förutsättningar som möjligt inför årets mässa.

OFFICIELL MÄSSTIDNING
Produceras av: Göteborgs-Posten

Nyckelfakta om publikationen:

  • Delas ut tillsammans med GP till 120 000 hushåll
  • Synlighet med eGP
  • Finnas tillgänglig för alla besökare på Svenska Mässan under mässdagarna 3-6 januari
  • Införandedag: 30 december i GP och i eGP
  • Manus- och materialstopp för sättningsannonser: 6 december
  • Färdigt material: senast 13 december

 

Se PDF för fullständig information: Göteborgs-Posten

Boka annons:
Marie Trollenvik, +46 (0) 73 424 55 23, marie.trollenvik@gp.se
David Lindstrand, +46 (0) 73 440 82 12, david.lindstrand@gp.se 

MyDOG arrangeras av Svenska Mässan och Västra Kennelklubben. I samarbete med Blå Stjärnans DjursjukhusRoyal Canin och Agria Djurförsäkring.

Partners MyDOG